Warpaint

Co to takiego? 
Otóż jest to idealny i jedyny w swoim rodzaju produkt do wybielania zębów. Jest to zwykły czarny proszek, który wygląda jak rozkruszony węgiel. Jest w 100% naturalny, nie szkodzi naszym zębom, jest bezpieczny i skuteczny. Ponadto wzmacnia nasze szkliwo i poleruje zęby.  Stosuję go już ponad tydzień i widzę efekty :) Jestem zadowolona z tego produktu w 100%. Nie ma w tym żadnej chemii, barwników czy dodatków. 

Są tam dodatki takie jak: łupiny orzecha kokosowego, organiczna mięta pieprzowa, organiczna cytryna, węgiel drzewny, wapń, glinka bentonitowa, organiczna słodka pomarańcza. 
Jak widać same naturalne składniki, które w żadnym stopniu nie zagrożą naszym zębom, wręcz przeciwnie. ;)

1 pojemniczek wystarcza na około 150 zastosowań - mega opłacalne 
Na tej stronie możecie zamówić to cudo za jedyne
39
http://armedwithwarpaint.com/products/warpaint-charcoal-tooth-polish






12:02 Unknown 7 Comments

7 komentarzy:

  1. Ciekawe :) ale trochę drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. drogie
    wybiore mycie zebow soda ;)
    zdecydowanie tansze a dziala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam sody nie polecam, zniszczyła mi zęby :/ :)

      Usuń
    2. ja uzywam od lat i nic sie nie dzieje
      co prawda nie mozna stosowac takich metod zbyt czesto ale od czasu do czasu i jest ok

      a co do komentarza u mnie to co jest "super" bo nie rozumiem...?

      Usuń
  3. Nie wiem czy bym się na to zdecydowała. Mam zdrowe zęby, wprawdzie nie białe jak z reklamy, ale zdrowe. A takie produkty mogą uszkodzić szkliwo

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym proszku ;)

    OdpowiedzUsuń