1. ORPHICA - Realash

Pierwszy będzie genialny produkt do rzęs. Jest to odżywka firmy Orphica. Dostałam ją początkiem grudnia, stosowałam codziennie wieczorem, starczyło mi to na ponad miesiąc. Ze 100% przekonaniem mogę stwierdzić, że działa ona niesamowicie. Wydłuża, pogrubia, wzmacnia, a także zagęszcza rzęsy. Jednym prostym ruchem nakłada się ją na powiekę jak eyeliner. Jest przeźroczysty, nie ma żadnego zapachu, a także nie powoduje alergii i jakichkolwiek podrażnień, niesamowicie działa. Już po 2 tygodniach można zauważyć różnicę w wyglądzie naszych rzęs. 

Na początku nie wierzyłam, że może to być aż tak fenomenalny produkt. Myślałam, że to kolejny bajer, na który dają się złapać dziewczyny. Stwierdziłam "spróbuje i sama ocenie". Po ponad miesiącu mogę powiedzieć coś o tym produkcie. Moje rzęsy faktycznie stały się mocniejsze i zagęszczone, produkt spisał się w 100%. 

Musisz jednak pamiętać, zanim nałożysz Realash, musisz koniecznie i dokładnie zmyć swój makijaż z okolicy oczu, no i wysuszyć skórę. Ja osobiście się przyznam, że jestem pod wrażeniem tego produktu. 

Cena na pierwszy rzut oka może nie jest zbyt ciekawa i odstrasza nas od produktu, ponieważ za 3 ml tego produktu, trzeba zapłacić aż 170 zł, jednak cena jest tego warta. Podam adres gdzie można zamówić sobie ten produkt:  https://www.orphica.pl/sklep-online.html

Jak możecie zauważyć produkt przyszedł w pięknym opakowaniu z ORPHICA:







19:50 Unknown 0 Comments

0 komentarze: